Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
Наша історія починається на теренах Алраану ― сплетіння різних народів, звичаїв і переконань. Історія цього краю склалася із союзів і завоювань його мешканців: людей, звіролюдів, ельфів і пустельників, які творили її мечем і магією «рунних лінз». Гальдіанська імперія першою винайшла технологію, що підсилювала магію рунних лінз. Нині Імперія розшукує на континенті артефакт, який розширить її могутність. В одній із таких експедицій Зейн Кеслінг, юний і талановитий імперський офіцер, зустрічає Нова, сільського хлопчика, і вони стають друзями. Однак за примхою долі невдовзі вони потрапляють у полум’я війни й змушені переглянути все, що вони вважали правильним та істинним. Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes посіла перше місце серед відеоігор, що отримали кошти на Kickstarter у 2020 році. Цьому сприяла феноменальна підтримка спільноти. 505 Games пишаються тим, що Eiyuden Chronicle виходить у співпраці з Rabbit & Bear, і раді подарувати шанувальникам незабутні враження. Мета Rabbit & Bear і 505 Games ― розкрити весь потенціал Eiyuden Chronicle, яка створить вартісну JRPG, що сподобається спільноті.