tinyBuildВійськові
Виходьте на ринг із One-Two Combo Bundle! До цього комплекту входять обидві гри франшизи Punch Club: - Punch Club - Punch Club 2: Fast Forward Тренуйтеся завзято, бийтеся з крокодилами та відкрийте правду про вбивство вашого батька в Punch Club. Завдяки елементам RPG та магната зануртеся у дерево навичок і сюжетний геймплей, до яких додається розкішна піксельна графіка з ностальгією по 80-х роках. Але це ще не все! Вирушайте в неонове майбутнє гри Punch Club 2: Fast Forward, де на вас чекають неймовірні кіберпанкові пригоди з відсиланнями до 80-х років і ще більше бійок, ніж раніше. Вибирайте свій шлях, станьте бійцем-чемпіоном і керуйте всім, навіть часом і коштами, щоб розслідувати злочини та виконувати роботи для різних фракцій. Це гра-симулятор, у якій діють правила щурячих перегонів, але з електричною особливістю! Тому вдягайте рукавички, готуйтеся до легендарних битв і занурюйтеся у світ Punch Club!