Owlcat GamesРольові ігри
Це найкраще видання Warhammer 40 000: Rogue Trader! Вміст видання «Мандрівник порожнечі»: ● Гра Warhammer 40 000: Rogue Trader ● Сезонний пропуск Отримайте доступ до доповнень «Тіні порожнечі» та «Лекс Імперіаліс» — двох великих сюжетних розширень з купою додаткового вмісту, що будуть випущені у 2024 році. Кожне з доповнень займає близько 15 годин. ● Ігровий предмет — унікальний трон вільного торговця (Unique Rogue Trader Throne) Змініть зовнішність трона на містку вашого корабля порожнечі на щось ще більш розкішне і гідне вашого статусу вільного торговця. ● Ігровий предмет — фрегат класу «Вогняний шторм» (Firestorm-Class Frigate) Альтернативний корабель для подорожей через порожнечу з альтернативним початковим спорядженням та унікальною зовнішністю! ● Ігровий предмет — ручний херувім (Cherub Pet) Дозволяє вам змінити зовнішність вашого вірного супутника зі звичайного сервочерепа на херувіма! ● Ігровий предмет — вибуховий дробовик (Blast Wave Shotgun) Зметіть ваших ворогів зі шляху з цим унікальним дробовиком! Він допоможе вам відкидати ворогів назад, навіть якщо ви не влучили. ● Ігровий предмет — ланцюговий меч «Гнів Святого Друза» (Wrath of Saint Drusus Chainsword) Покажіть цим єретикам, що у вас почому. Хоча цей ланцюговий меч позбавляє вас здатності атакувати по площі, він компенсує це атаками по одиночним цілям завдяки руйнівним комбо з вашою групою. ● Ігровий предмет — фамільний автопістолет (Heirloom Autopistol) Династія фон Валансіус давня і гордовита, і це відображається у по-справжньому древній зброї у її колекції — хоча б у цьому автопістолеті. На жаль, майстерність, необхідна для створення такого дива, давно втрачена, але вона залишила нащадкам шедевр, здатний зробити непоганого стрільця блискучим. ● Саундтрек Повна колекція наших чудових ігрових композицій. Насолоджуйтесь вашими улюбленими треками в найвищій якості, щоб почути усі ноти та шепіт Порожнечі. ● Артбук Цифровий артбук високої роздільності, повний пов'язаних з грою творів. Ви знайдете там усе, від концепт-артів до зображень персонажів, оточення та ландшафту високої розподільності, тощо!