Sword of the Vagrant
Відправляйтеся в чудовий розмальований вручну фентезійний світ, відомий як Mythrilia, і дізнайтеся правду про свій родовід і його найтемнішу таємницю. Грайте за Вівіан Бродяга, мандрівного торговця мечами, яка слідує за дослідженнями свого втраченого батька в спробі возз'єднатися зі своєю сім'єю. Прорубайте собі шлях з тихого прибережного селища через таємничі ліси, замки з привидами і зруйновані поля битв. Коли нескінченний шквал ворогів буде переможений, яка розрада залишиться для нашого героя? The Vagrant - це 2D рольова гра в жанрі екшн. У ролі Вівіан ви переживете захоплюючу і складну пригоду, зосереджену на бойовому геймплеї, який використовує комбо-ланцюжки, заряджені атаки і спеціальні навички, покращуючи при цьому тіло свого персонажа за допомогою нового спорядження і здібностей. Грайте випадково або станьте майстерним бійцем. Особливості * Намальовані вручну, традиційно анімовані персонажі. * Бездоганний, хардкорний екшн-бій. * Більше 70 смертоносних і небезпечних монстрів і звірів. * 6 масивних наборів рівнів, прекрасно розфарбованих вручну. * Безліч видів зброї, броні і аксесуарів, які можна грабувати, купувати і відкривати. * Масштабний набір навичок для поліпшення персонажів для захоплюючого і інтенсивного ігрового процесу. * Створюйте і зачаровуйте своє спорядження, щоб поліпшити бойові характеристики. * Використовуйте різні наступальні навички, щоб знищити ворога. Розвивайте навички за допомогою стихійних заклинань. * Кілька кінцівок, щоб зробити ваше пригода ще більш непередбачуваним. * 10+ складних монстрів-босів з інтуїтивно зрозумілим ІІ і механікою бою. Виклик навіть для самих просунутих гравців. * Монстрпедія, що дозволяє збирати дані про монстрів у міру того, як ви їх перемагаєте. * Швидкі подорожі в раніше відвідані райони для повторного виклику або шліфування. * Захоплююче і емоційно насичене музичне оформлення від Гейба Кастро. * Багате і інтригуюче розвиток сюжетної лінії. * 4 рівня складності - від казуальної гри до хардкорних боїв, кожен з яких забезпечує повний ігровий досвід. * Галерея обкладинок з більш ніж 100 картинок. * Можливість вибору альтернативного костюма гравця.