Big Helmet Heroes
Відкрийте для себе захопливий світ Big Helmet Heroes — 3D гра в жанрі «побий їх усіх», що поєднує в собі бійки та пригоди. Знайдіть 29 симпатичних героїв, що сховалися у фантастичних королівствах, і оберіть улюблених для порятунку принцеси. Грайте самі або з другом і спробуйте подолати всі важкі випробування, що чекають на вас попереду!