Vinebound: Tangled Together
Vinebound — це кооперативний «рогалик» на 1-2 гравців, де вам доведеться координувати атаки й «пінг-понгове» перезаряджання, щоб здолати навали ворогів. Чи витримає ваша дружба випробування рослинним хаосом, що панує в Садових Землях? Особливості: - Справжнє кооперативне божевілля. Гравці зв'язані лозою, тому кожен крок має бути злагодженим, а кожне натягнення лози може перетворитися на катастрофу. Плануйте розважливо... або ж на вас чекає хаос! - Смаковиті комбінації. Створюйте незвичні поєднання: гарбузові бомби, бумерангові кільця, полум'яно-гострі соуси тощо! - Безладні арени. Маневруйте між рухливими лавовими стінами, ковзайте крижаною підлогою та бийтеся з елітними ворогами на непередбачуваних аренах.