Repentant
Repentant - це драматичний пригодницький квест з рисованую вручну графікою. Досвідчений злочинець Олег страждає від сильного каяття після вчинення жахливих вчинків, через які постраждали його близькі. Невдалі спроби відновити стосунки зі своєю колишньою дружиною ще більше погіршують його стан і посилюють залежність від алкоголю. Одного разу, в невеликому магазині, він стає свідком пограбування, скоєного молодою дівчиною. У цей момент він отримує можливість спокутувати свої гріхи, допомагаючи іншій людині. Але хто дійсно потребує допомоги і хто є жертвою? Це ще належить з'ясувати. Repentant частково є продовженням гри Little Kite. Але його може зіграти людина, яка не знайома з попередньою грою Anate Studio.