Planet Cube: Edge
Планета Куб зазнала нападу таємничого агресора, але її населення до бою не готове. У той час як більшість кубів ринулися до найближчого виходу, один квадратноголовий лаборант на ім'я Едж наважився врятувати світ. Звичайно, йому не обійтися без допомоги колег і знаменитого доктора Квадратуса, а також деякої експериментальної зброї... Але чому на планету напали? І хто ці загарбники такі? Наш герой зможе з'ясувати це, пробираючись через підводний науковий комплекс, де небезпеки чекають буквально на кожному кроці! Ігровий процес Бігайте, стріляйте і стрибайте, прориваючись через підводний науковий комплекс, збираючи вогневу міць, щоб битися з таємничим загарбником. Це супершвидкісний платформерний екшн для умілих гравців, у якому ви будете битися з полчищами загарбників, ухиляючись від небезпек і уникаючи пасток у спробі врятувати світ, в чому вам допоможуть швидка реакція і необмежена кількість відроджень. Пройдіть через вісім рівнів, які були створені вручну в стилі піксель-арту та наповнені незвичайними та незабутніми персонажами. Planet Cube: Edge — це платформер зі складними випробуваннями та реграбельністю, зроблений, щоб бігати, стріляти і веселитися досхочу. Графіка Підводний світ планети Куб був створений з неймовірною ретельністю, це справжня мрія фаната піксель-арту. Від далеких морських пейзажів океанського дна, до найдрібніших деталей наукового комплексу — тут кожен піксель знає своє місце. Це світ виразних і унікальних кубів, який зазнав нападу винахідливих ворогів, що мають на озброєнні повний арсенал, від броньованих дробарок до масивних механічних крабів. Це більше ніж просто пікселі! Приготуйтеся побачити плавну анімацію з душевною кінематографічною історією, де серйозність сюжету вміло переплітається з легкою подачею, змушуючи вас посміхатися і радіти на кожному етапі пригоди.