Starsand
Ваш день починався як завжди. Мотивовані, повні амбіцій, оточені однодумцями посеред пустелі, ви почали забіг свого життя. Місяці важких тренувань нарешті повинні дати плоди. Аж раптом вас накрила жахлива піщана буря, та ви, самі одні, опинилися в небезпечному, спекотному середовищі. Безлюдний і нещадний океан піску тягнеться до самого горизонту. Жар пече вашу шкіру, пісок дме прямо в обличчя, скрізь одна лише пустеля... але почекайте, що це там? Щось рухається вдалині. Що трапилось? Ваша перша думка: Вижити. Ваша друга думка: Допомога точно прийде. Гірка правда: Ніхто не прийде, надія тільки на самих себе. Велике питання: Де ви та чому на нічному небі два місяця? Відкритий світ Starsand — це пустельний виживач, що занурить вас до відкритого світу, дуже схожого на Землю. Однак, вигляд може бути оманливим. Небезпеки, таємниці та головоломки чекають на вас! Дізнайтеся, що сталося, де ви та що поєднує вас з історією зниклої цивілізації. Чи зможете ви вижити в небезпечному середовищі, знайти відповіді та шлях назад до вашого старого життя? Мандруйте таємничою пустелею Знайдіть воду, знайдіть тінь, знайдіть життя. Витрачайте сили мудро, уникайте надмірних зусиль у спеку, зігрівайтеся холодними ночами. Щоб вижити, потрібно зберігати розум. Полюйте, майструйте, будуйте Полюйте в пошуках їжі, виготовляйте зброю, будуйте укриття. Без укриття не обійтись — дюни кишать страшними істотами. Захищайте свою базу В цій пустелі ви одночасно і мисливець, і жертва. Комахоподібні хижаки вилазять зі своїх темних гнізд, постійно шукаючи поживи. Захищайтеся вогнем, підривайте ворогів кокосовими гранатами, обороняйте базу та робіть усе, щоб вижити. Приборкайте пустелю Знайдіть шлях у величезній і самотній пустелі, пробирайтеся крізь піщані бурі і позначайте свій шлях. Вдень ви боретеся зі спекою та спрагою, а вночі — з загрозливим холодом. Долайте труднощі, насолоджуйтеся красою навколишнього світу і вчіться у тварин та природи!