Cronostase Electric Collection
Колекція із семи різних головоломок (по 50 рівнів у кожній) на основі жанру «Sokoban», де гравцю потрібно пересувати ящики. Усі режими гри пов’язані з електрикою та електричними колами, але не переймайтеся: знання електротехніки тут не потрібні. (Увага! Подолання гри не зробить із вас професійного електрика). Ось ці режими: «Увімкни світло» – зберіть електричне коло та ввімкніть усі лампи. Але будьте обережні, бо через коротке замикання коло ВИБУХНЕ! «Увімкни світло: дуо» – збирайте кола, але будьте обережні: ви можете перемикатися між жовтим і синім режимами та пересувати елементи кола лише одного кольору! «Світлова головоломка» – замкніть коло, змінюючи місцями по дві статичні плитки. «Світлова головоломка: один хід» – головоломка на логіку, де вам потрібно завершити цільовий елемент в один хід! «Світлова головоломка: поворот» – замкніть коло, обертаючи плитки з компонентами на місці. «Світлова головоломка: ковзання» – тут плитки ковзають лише в напрямку сторін світу та не зупиняються, поки не вдаряться в стіну або в іншу плитку. «Світлова головоломка: з’єднання» – рухайте все коло разом, підбираючи все більше елементів!