Radical Rabbit Stew
Готуйте свої суперложки, бо самий час відправити скажених кроликів у каструлю та звільнити космічних шефів — не вагайтеся, інакше вухані атакують! Radical Rabbit Stew — захоплююча по самі вуха аркадна екшен-гра з простим і динамічним геймплеєм, цікавими головоломками, масштабними боями з босами, яскравою піксельною графікою та запальним музичним супроводом, яка не залишить байдужими ні нових гравців, ні затятих шанувальників 16-бітного ретро.