Bard's Gold - X Edition
"Bard's Gold" — це складний платформер, що дозволяє вам досліджувати моторошні світи у пошуках гобліна, який вкрав ваше золото. Допоможіть барду подолати численні небезпечні пастки в підземеллі та використовуйте нові скарби для покращення свого персонажа, а також для покупки нової зброї та обладнання! Основні характеристики: Досвід класичних платформерів — без підказок або пояснень, як потрібно діяти. Все, включаючи основні ігрові механіки, вам доведеться з'ясувати самостійно під час гри. Rogue-lite — різні макети рівнів вибираються випадково під час кожного проходження. Хоча у вас буде можливість запам'ятовувати рівні та покращувати свої навички, система "випадкових рівнів" не дасть вам втратити інтерес. За зібрані дорогоцінні камені ви зможете покращувати свого персонажа на екрані Game Over.