Samurai Aces
Жриця храму та монах здіймаються в небо в дебютній грі Psikyo, в дебютній грі Psikyo, в шутері в японському стилі з незвичною естетикою. Samurai Aces — це шутер з вертикальною прокруткою, що вперше з'явився в залах гральних автоматів у 1993 році. Перша частина рівнів має випадковий порядок. Боси ворогів рухаються непередбачувано, що робить гру ще більш цікавою. «Psikyo Bullets», що постійно переслідують гравця, також вперше з'явились у цій грі. З цього почалась історія шутерів Psikyo! Обов'язково зверніть увагу на емоційні сцени між персонажами під час особливих роликів! Гру можна підлаштувати під свій смак. Обери бажаний рівень складності, максимальну кількість життів, налаштовуй клавіші керування, та орієнтацію екрану — грай, як тобі подобається. Не забувай про новий рейтинг онлайн! Чи зможеш ти стати найкращим у світі Samurai Ace? Персонажі: Білявка куноичі «Jane» небезпечніша, ніж здається! Майстер повітряних боїв монах «Tengai» завдає нищівних ударів! Стійкий захисник та розумний пес «Kenn-O» має IQ 1300! Жриця «Koyori» завжди готова покарати своїх ворогів самонавідними ракетами в ім'я богів! Самурай «Ayin», який змагається за свою улюблену сестру, надихає усіх чоловіків! Науковец «Gen» та його робот — найшвидша з усіх команд! Літаки: Предмети «P» підсилюють твій транспорт та додають на нього допоміжну зброю. Предмети «B» дають тобі бомби, які завдають шкоди на площині для знищення ворога або екстренного відступу. Кожний персонаж має свою унікальну суператаку «super shot», що приводиться у дію після накопичення шкали! Режим ARCADE: Сім рівнів складності, щоб задовільнити гравців будь-якого рівня, включаючи новачків! Тим, хто не шукає легких шляхів, радимо спробувати режими HARD та VERY HARD! Для кожного літака на кожному рівні складності передбачено локальний рейтинг. Налаштування: Грай у вертикальному режимі екрану та занурюйся в ностальгію за старими аркадними іграми. Два додаткових фільтри для налаштування зображення на твій смак. Кількість життів можна встановити від 1 до 9, проте кількість спроб може бути встановлена від 0 до бескінечності. Вільно налаштовуй клавіші керування для пострілів, автоматичної стрільби та скидання бомб. У вертикальному режимі можна грати навіть у горизонтальній орієнтації. Обери свій стиль самостійно! SCORE ATTACK: У цьому режимі рівень складності та кількість життів є фіксованимм. Лише серйозні виклики! Публікуйте свої результати, щоб змагатись з гравцями зі всього світу! Онлайн рейтинг можна переглянути через меню налаштувань.