Endurance: Space Action
Endurance: Space Action - це піксельний шутер, який розповідає історію дослідника на космічному кораблі під назвою "Endurance ", де одного разу всі члени екіпажу заразились і стали божевільними. Ваша мета - вижити на цьому космічному кораблі і дізнатися, що сталося з екіпажем, як ця хвороба поширилася навколо цього космічного корабля, а також врятувати своїх друзів, які потрапили в біду. Ви будете битися зі своїми колишніми колегами, оскільки вони хочуть, щоб ви померли зараз, ви будете допомагати друзям, які все ще є здоровими та ще не заразилися.