TAURONOS
Герой кидається в стародавній лабіринт, в якому він повинен зіткнутися з психічним і психологічним викликом на своєму шляху до його центру - місця, де було обіцяно знайти знання - в той час, як міфічний Мінотавр переслідує його. Унікальний геймплей Один ворог: практично невразливий минотавр - гравець повинен знайти спосіб перемогти його до кінця своєї подорожі. Покращення, секрети і нагороди розкидані по всьому лабіринту і гравець може їх зібрати, але хитрість в тому, що це вимагає деякого часу, за яке Мінотавр стає все ближче і ближче. Темна атмосфера Гра натхненна грецьким міфом про лабіринті і боротьбою між Тесеем і Мінотавром. Темна тема візуально виражена піксель-артом в стилі ретро, ​​збагачена голосовим озвученням і метафоричним розповіддю, що створює (ми сподіваємося) захоплюючу атмосферу. Лабіринт Подорож складається з 6 розділів, кожен з яких з власними завданнями, структурою, дизайном і нагородами. В цілому 42 рівня, 5 рівнів поліпшення навичок (з кожними трьома рівнями), 3 прихованих поліпшення, 2 унікальних поліпшення, секретні проходи і крашанки. Сумлінне попередження Ця гра не є roguelike dungeon crawler'ом. Швидше, це досвід, який в кінцевому підсумку дасть вам відповідь на питання: наважуєтеся ви пізнати себе? Звичайно, ви можете дивитися на неї як на просту аркаду, але візьміть на замітку: перманентна смерть нещадна.