Ace Attorney Investigations Collection
Бонус за попереднє замовлення П’ять треків з аранжуванням будуть додані до гри. Список треків: - Confrontation - Allegro 2011 - Confrontation - Presto 2011 - Miles Edgeworth - Objection! 2011 - Pursuit - Uncover the Truth - Pursuit - Uncover the Truth (No Intro) Перейдіть у меню «Параметри», розділ «Аудіо → Саундтрек» і виберіть «Аранжування», щоб використовувати ці треки в грі. Їх також можна прослухати в розділі «Музична колекція» в Галереї. *Бонусні матеріали за попереднє замовлення можуть продаватися окремо згодом. Обидві ігри серії Ace Attorney Investigation в одному чудовому збірнику! Спробуйте себе в ролі Майлза Еджворта, прокурора із серії ігор Ace Attorney! Залиште судову залу, вирушайте разом з Еджвортом на місце злочину, збирайте докази, підказки та розмовляйте з підозрюваними. Використовуйте кмітливість та отриману інформацію, а також логіку та дедукцію, щоб розкрити складні й інтригуючи справи. - Обидві ігри зроблені в HD-якості, у тому числі з новими дизайнами для чибі-персонажів! Класичний стиль піксель-арту — для тих, хто полюбляє ретро! - Покращено якість гри, у тому числі додано функцію вибору розділу, що дає змогу легко перезапускати улюблені частини! - Також з’явилися режими автовідтворення та історії. У першому варіанті діалоги розвиватимуться без участі гравця. Якщо ж хочеться просто насолодитися таємницею та відпочити, варто обирати режим історії, де не доведеться морочитися над складними загадками! *Режим історії можна ввімкнути чи вимкнути будь-коли. - У розділі «Галерея» на вас чекають цікаві бонусні матеріали! Перегляньте ігрові ілюстрації та анімації персонажів, ескізи тощо! Послухайте фонову музику або насолоджуйтесь оркестровим аранжуванням! - Грайте англійською, французькою, німецькою, японською, корейською, китайською (традиційною та спрощеною) мовами!