Little Kite
Little Kite це пригодницький квест з захопливим сюжетом. У грі висвітлені проблеми неблагополучної сім'ї, в якій хтось опускає руки, а хтось намагається з останніх сил щось виправити. Головними персонажами є Марія і її син Андрій. Після загибелі чоловіка, Марія виходить заміж вдруге, за Олега, намагаючись створити повноцінну сім'ю для свого сина. Але побутові проблеми поглинають нового чоловіка і він знаходить розраду в алкоголі. А невдовзі домашнє насильство стає звичною справою. Терпіння і бездіяльність Марії, таке звичне і зручне для всіх, крім маленького Андрійка, приводить життя сім'ї до граничної точки, коли їй потрібно приймати сміливе рішення.