Tomb Raider I-III Remastered Starring Lara Croft
Лара Крофт повертається! Відкрийте для себе оригінальні пригоди Лари Крофт, з любов'ю відновлені – тепер з новим режимом випробувань Грайте в три оригінальні пригоди Розкрадачки гробниць: Вперше пройдіть повний досвід з усіма доповненнями та секретними рівнями на сучасних платформах у цій вичерпній колекції. Тепер з більшою кількістю бонусного контенту в БЕЗКОШТОВНОМУ оновленні режиму випробувань. Включені ігри Розкрадачка гробниць I + Доповнення «Незавершена справа» Розкрадачка гробниць II + Доповнення «Золота маска» Розкрадачка гробниць III + Доповнення «Загублений артефакт» НОВИЙ режим випробувань: Повторюйте рівні з налаштованими модифікаторами та виконуйте досягнення, щоб розблокувати 10 нових костюмів, які покращують здібності Лари. Розгадуйте стародавні таємниці: Відкрийте скарби стародавнього світу, розгадуючи головоломки та розгадуючи таємниці, втрачені руйнівним часом. Пригоди по всьому світу: Слідкуйте за Ларою Крофт по всьому світу та зіткніться зі смертельними ворогами та небезпечними міфами. З любов'ю відновлено: Відчуйте класичні ігри з покращеною графікою та можливістю будь-коли перейти до оригінального полігонального вигляду. Фоторежим: Зніміть Лару з будь-якою зброєю та розблокованим одягом у 21 позі або пошукайте приховані предмети та секрети на рівні.