Restless Hero
Прийміть участь в пригоді темного століття. Слідуйте за Ріком по його проклятому шляху помсти і допоможіть йому спокутувати свою душу. Життя твоєї коханої в небезпеці. Поспішай та зробіти мудрий вибір. Тебе чекають складні рівні платформинга і цікавий сюжет. Розслідуй історію, читаючи діалоги і знаходь важливі елементи на рівнях. Предмети є ключем до загадки історії. Використовуй свої сили щоб долати перешкоди. Знайдіть підхід щоб перемогти кожного ворога. Досліджуй замок і знайди всі заховані скрині!