Vambrace: Cold Soul
Vambrace: Cold Soul — фентезійна пригодницька гра серед заморожених ландшафтів. Плануйте походи під землею, а потім вирушайте до проклятого міста на поверхні із загоном героїв. Опановуйте унікальні здібності, уникайте небезпечних пасток, виживайте в дивних сутичках та смертельних боях! Передісторія: Король Тіней прокляв величне місто Крижень. Під дією прокляття вічної мерзлоти його колишні мешканці повстали з мертвих у подобі очманілих привидів. Уцілілі заховалися глибоко під землею, звідки ведуть відчайдушну боротьбу супроти цієї неземної сили. Сили нерівні, тож вони змушені переховуватися, поки Король Тіней продовжує збирати армію немертвих над ними. Одного доленосного дня у місті з’являється таємнича незнайомка із зачарованими поручами. Вона може бути їхньою останньою надією… Ігролад: Ви — Евелія Лірика, власниця Етерних поручів та єдина людина, спроможна увійти в Крижень. Уцілілі дивляться на вас, як на останню їхню надію та єдиний шанс здолати Короля Тіней. Проблема лишень у тому, що… ворожі сили перевищують ваші, і виживання не гарантується. Vambrace: Cold Soul — сюжетна гра з пам’ятними персонажами, жорстокими випробуваннями та продуманою стратегією. Ви маєте обирати гідних супутників, таборитися для відновлення сил, переживати дивні зустрічі та виживати у смертельних битвах. Чи шукатимете ви припаси, щоби продати їх або використати для створення нових предметів для своїх наступних експедицій? Поверхня Крижня холодна й не пробачає помилок. Тож готуйте свій загін перед виходом на поверхню… щоби не приєднатися до немертвих проклятого міста. У цій грі жити — це вміти планувати й розробляти тактику! Особливості: Вирушайте у фентезійну пригоду тривалістю в 7 захопливих розділів. Виконуйте побічні завдання, щоби розблокувати аж 26 нових тематичних костюмів героїні. Збирайте загін із рекрутів 5 рас та 10 унікальних класів. Створюйте предмети та обладунки з дорогоцінних матеріалів, зібраних під час подорожей. Знаходьте вихід із ситуацій, де один хибний крок вирішить долю вашого загону. Готуйтеся дуже-дуже ретельно, або ваші союзники будуть приречені на смерть. Шукайте сторінки кодексу, щоби дізнатися історію та інші міфічні знання Етери.