Unheard - Voices of Crime Edition
Unheard – Voices of Crime Edition містить оригінальну гру Unheard, інноваційний погляд на вивчення місць злочинів: гравці приміряють на себе роль детективів-підслуховувачів, у розпорядженні яких є слуховий пристрій, що дозволяє прослуховувати голоси з минулого. Саме ці голоси допоможуть надалі встановити потенційних підозрюваних і розкрити таємниці. Що спільного в, на перший погляд, нічим не пов’язаних справах? У цьому виданні також є справа, яка отримала назву «Фатальний сюжет». Детективам доведеться розслідувати загадкову подію, що сталася в готелі Peak Hotel і збурила всю кіноіндустрію. Навушники на вуха — і гайда в минуле. Вистежуйте кожного причетного й розплутуйте справи на основі почутих голосів, наче ви на місці злочину. Та звідки ж лунають голоси? Ви вірите своїм вухам? І що це за невидима нитка, довкола якої переплетені всі ці справи? Унікальний погляд на спосіб розкриття справ Довідайтеся правду, яку приховують голоси з минулого. Вирушіть у минуле з нашим пристроєм, щоб стати незримим свідком розмов із місць злочинів. Кожний доказ, кожний рух, кожний мотив ― усе має звукову форму. Тут не доведеться керувати персонажем, натомість все що вам потрібно ― це ловити кожне слово із розмов і стежити за перебігом подій. За допомогою почутої інформації визначте, кому може належати той чи інший голос і як пов’язані між собою події (та люди). Чи зможете ви докопатися до правди? Гра із загадковим відкритим сюжетом Тільки вам вибирати, як розплутувати клубок подій і зібрати докупи головоломку! Не сподівайтеся, що вам «з неба впаде» ворох доказів. Скоріше у вас роль нишпорки, що спостерігає та слухає, як розгортаються події. Виявитися злочинцем може будь-хто; основні докази можуть з’явитися будь-якої миті; сюжетна лінія будь-яких персонажів може переплестися коли завгодно. ВИ режисер цього сюжету ― упорядкуйте його на власний розсуд!