Paradox InteractiveСимулятори
Upgrade to Age of Wonders: Planetfall Deluxe Edition, which includes the base game and the Deluxe Edition Content. Deluxe Edition Content includes: Digital Artbook Experience the colorful and imaginative art that brought the world of Age of Wonders: Planetfall to life. Original Soundtrack Immerse yourself in the fantastical world of Planetfall with the games original soundtrack. Bravado Bundle Cosmetic Pack Nothing says “We’re here to rebuild society in our image” like a really boss bandana. Spacerpunk Cosmetic Pack Your style won’t conform to the rules of a fallen galactic society! Infested Worlds Scenario Planet Survive in a world overtaken by alien flora and fauna dominated by Kir’ko factions! Build your empire with one of six unique factions, ranging from the militant Vanguard to the dinosaur-riding Amazons and the cyborg-zombies of the Assembly. Progress through each faction’s missions using your wits, military strength and diplomacy, exploring planetary ruins and encountering other survivors as you unravel the history of a shattered civilization. Fight, build, negotiate and technologically advance your way to utopia in a deep single player campaign, on random skirmish maps, and against friends in multiplayer. "Key Features Tactical Turn-Based Sci-Fi Combat - Perfect your combat strategy in intense turn-based battles featuring a large cast of factions, customizable units, and destructible environments. Discover a Rich Science-Fiction World - What secrets will unfold when you uncover the history of the fallen galactic empire? Discover the fate of the Star Union by exploring lush landscapes, wild wastelands and overgrown megacities. Encounter rival factions and discover hidden technologies long forgotten in abandoned places. Planetary Empire Building - Steer the future of your colony with a mix of technological advances and social development. Will you create an environmental paradise or a perfect military order? Multiple Paths to Victory - Achieve your end goals through conquest, diplomacy or doomsday technologies. A Multitude of Game Modes - A deep single-player story campaign alongside random map generation makes for endless replayability. Try new play styles in skirmish mode, and play multiplayer your way - online, hotseat, and asynchronous!