ZERO GUNNER 2-
Проривайся крізь оточення! ZERO GUNNER 2 — це шутер з видом згори вниз, що вперше з'явився в залах гральних автоматів у 2001 році. Гравці можуть керувати трьома видами бойових гелікоптерів. Використовуй звичайні автоматичні постріли, особливі постріли характерні для кожної бойової одиниці, та атаки дронів, що споживають енергію для того, що завдати великої шкоди ворогу. Маркер повороту є основною характеристикою цієї гри. При використанні він служить як поворотна вісь для бойової одиниці гравця. Вдосконяю цю техніку, щоб простіше відбивати атаки з будь-якого напрямку! Неодмінно оцініть фірмові ефекти Psikyo у битвах з босами, захопливу анімацію трансформацій, дизайн 3D-механізмів та інші особливості гри! Гру можна підлаштувати під свій смак. Обери бажаний рівень складності, максимальну кількість життів, манксимальну кількість спроб, налаштовуй клавіші керування, та інше — грай, як тобі подобається. Не забувай про новий рейтинг онлайн! Чи зможеш ти стати найкращим у світі Zero Gunner? Персонажі: Comanche Домоміжний постріл: Пучковий лазер – повне знищення! Атака дрона: Залізний дзьоб — розмістіть його у будь-якому місці! Apache Домоміжний постріл: Гіперстріла — розривні ракети! Атака дрона: Мавпа-убивця — неймовірно руйнівна! Домоміжний постріл: Маленька гончий пес — керовані ракети! Атака дрона: Зграя гончих псіс — надійне прикриття! Літаки: Предмети «P» посилюють твій транспорт. Предмети «E» підвищують рівень енергії, необхідний для атаки дрона. Коли бойова одиниця не стріляє, вона притягує до себе предмети «E»! Використовую накопичену енергію, щоб активувати атаку дрона! Налаштування: Сім рівнів складності на вибір. Кількість життів можна встановити від 1 до 9, проте кількість спроб може бути встановлена від 0 до бескінечності. Два додаткових фільтри для налаштування зображення на твій смак. Вільно налаштовуй клавіші керування для пострілів, пострілів дракона та скидання бомб. SCORE ATTACK: У цьому режимі рівень складності та кількість життів є фіксованими. Лише серйозні виклики! Публікуйте свої результати, щоб змагатись з гравцями зі всього світу! Онлайн рейтинг можна переглянути через меню налаштувань.