AK-xolotl: Together
Наймиліший, найсмертоносніший і ЄДИНИЙ шутер-роглайт із видом зверху-вниз і озброєними АК аксолотлями. Прокладай собі шлях через тваринний світ із арсеналом крутої зброї, потужних бонусів і навіть вирости армію аксолотлів, які без вагань натискають на спусковий гачок. Незважаючи на свою милу зовнішність, аксолотль завдає серйозного жару і знищує все, що стоїть між ним і його наступною їжею. Прокладай шлях через різноманітні біоми і підкорюй випадково згенеровані кімнати з підступним босом у кінці кожного біома. Знаходь яйця аксолотлів і вирощуй нових могутніх аксолотленят, перетворюючи їх на вузькоспеціалізовані маленькі машини для вбивства. Піднімай їхню вогневу міць на новий рівень, готуючи постійні рецепти, що покращують статистичні показники. Не бери полонених, з'їдай усе і стань непереможним.