The Thaumaturge
Герой з вадою Віктор Шульский — тауматург, майстер містичних мистецтв, здатний заглядати в серця й уми інших людей, дізнаючись про їхні прихованні почуття, бажання та секрети. Проте ці здібності живлять і його гординю — ваду, яка може відкрити перед ним різні можливості або призвести до негативних наслідків. Невідомі таємниці, що чекають розкриття Жоден секрет або інтрига не будуть в безпеці, коли поруч є тауматург. Унікальні здібності дають вам велику перевагу, дозволяючи успішно проводити детективні розслідування, стати витонченим світським левом або навіть розібратися зі злочинцями. Досліджуйте світ за допомогою сприйняття Віктора, знаходячи заховані в предметах особисті секрети, які дозволяють з іншого боку поглянути на події, що здаються очевидними на перший погляд. Приручення міфічних створінь Будучи тауматургом, ви черпаєте свою силу в здатності закликати салюторів — натхнених фольклором містичних демонів, що мешкають у потойбічному світі. Використовуйте їхні сили, щоб маніпулювати ворогами, впливати на розум союзників і битися із противниками в покрокових тактичних боях. Унікальні покрокові бої Беріть участь у насичених тактичних боях проти різних противників — відчутних і безтілесних. Тауматургічні здібності Віктора дозволяють вам змінювати правила реальності, закликаючи демонів для проведення потужних атак або отримання стратегічних переваг. Багата галерея персонажів Варшава початку XX століття — це мультикультурна столиця з мешканцями з усіх верств суспільства. Серед них ви зустрінете таких історичних осіб, як чернець Распутін або цар Микола II. Сюжет також познайомить вас із цілою галереєю персонажів, пов'язаних з непростим минулим Віктора, таких як його ерудована сестра Лігія або друг дитинства Абаурсі, що став злочинцем.