Teslagrad Power Pack Edition
ПРО РЕМЕЙК ГРИ TESLAGRAD Поверніться до класичної інді-гри Teslagrad, перезарядженої для отримання максимального електромагнітного досвіду! Цей ремейк гарантує, що атмосфера і платформер, які зробили оригінал таким привабливим, посилені до такого рівня, що гравці не зможуть відірватися від своїх місць! ПРО ГРИ TESLAGRAD 2 Відшукайте ще одну вежу на магнітній півночі! Молода тесламантка Люміна в безвиході, її повітряне судно розбилося у Вірмгаймі, підступному краї на півночі. Ви будете досліджувати велетенську покинуту вежу, що височіє над долиною біля фіорду — це небезпечна пригода та єдиний спосіб для Люміни повернутися додому. Використовуйте електромагнітні сили, щоб побороти небезпеки дикого краю. Давайте відсіч вікінгам, зустрічайте страхітливих істот зі скандинавської міфології і перемагайте епічних босів! Під час своєї подорожі ви відкриватимете нові вміння та спорядження, необхідні для того, щоб розкрити таємниці цього краю і пролити світло на темне минуле предків Люміни. Teslagrad 2 — продовження популярної фізичної гри, в якій електромагнітні сили — це основа виживання. Вдосконалена графіка, більший світ, нові інструменти для розв’язання головоломок — Teslagrad 2 приносить свіжий та реалістичний ігролад пазл-платформера!