Orten Was The Case
Приготуйтеся стати на місце Зіґґі — несподіваного героя з вигаданого шведського містечка. Разом ви візьметеся за непросте завдання — зірвати зловісний план, що загрожує всьому світу. Якось Зіґґі прокинувся з дивною міткою на руці й гадки не мав, що сталося напередодні ввечері. За кілька хвилин серед вулиць Ортена — рідного передмістя — внаслідок вибуху він повертається точнісінько в місце, де прокинувся раніше... хлопець застряг у часовій петлі. Пориньте у хвильну пригоду, де на вас чекає світ різноманітних ігрових можливостей. Закиньте вудку й витягніть улов дня в мінігрі «Риболовля у Вудхіллі». Проявіть творчі здібності й розмалюйте метушливі вагони метро унікальним графіті, щоб залишити слід серед міських пейзажів. Відчуйте прилив адреналіну й мчіть вулицями міста в моменти напружених поліцейських погонь. Випробуйте розум у захопливих головоломках і завданнях, що розвивають когнітивні навички й уміння розв'язувати проблеми. Пориньте в павутину таємниць у пошуках відповідей і прихованої істини в самому серці Ортена. Досягніть внутрішнього миру й рівноваги в моменти спокою завдяки медитації, яка дозволяє зосередитися посеред хаосу міського життя. Будьте на крок попереду закону під час карколомних сценаріїв, у яких ви ховаєтеся від поліції, завдяки кмітливості й винахідливості. Шукайте потаємні схованки, де можна знайти безпечний притулок серед міських джунглів. І це лише короткий огляд численних цікавинок, які чекають на вас в Ортені — світові, сповненому різноманітних і захопливих ігрових можливостей, що подарують азарт, випробування й моменти спокою.