Rogue Flight
«Чудовий візуал та презентація, захопливий динамічний ігровий процес у жанрі «кульовий ад», цікавий сюжет, один із найкращих саундтреків до відеоігри, який я чув за останній час, неможливо не рекомендувати Rogue Flight. Над кожним аспектом цієї гри явно працювали з любов'ю, як до самої гри, так і до видатної серії з минулого, і я не можу уявити, щоб хтось спробував цю гру й щиро сказав, що йому не сподобалося». 10/10 Try Hard Guides УВАГА, НОВИЙ РЕЖИМ! Представляємо новий Caravan Mode— швидке, повне екшну випробування, створений за мотивами культового жанру shoot 'em up! У цьому захоплюючому режимі гравці будуть брати участь у безперервному бою протягом двох напружених хвилин, борячись із хвилями противників та прагнучи набрати якомога вищу кількість очків. Caravan Mode — ідеальне поєднання адреналіну, стратегії та можливості повторного проходження. Готуйтеся випробувати свої навички й набрати високі бали в цьому захоплюючому новому режимі. Rogue Flight — це аркадна гра з боями в космосі, від яких перехоплює подих, натхнена стилістикою знакових аніме 80-х і 90-х років. Пориньте у по-справжньому стильний аркадний бойовик із величезною кількістю поліпшень для космічних кораблів, ігрових режимів і безліччю сюжетних ліній. Відтоді, як світ згорів, минуло 3 роки. Це була ARGUS — міжзоряна вартова система, віддана під контроль Сил Сонячної Оборони. Останні залишки людства на секретному об'єкті глибоко під поверхнею Землі готуються до зухвалого контрнаступу. Керуйте передовим легким космічним винищувачем і боріться з ордами ворогів у відчайдушній спробі знищити ARGUS та повернути мир у Сонячну систему. >> Художній стиль у дусі аналогових ретро-відео 80-90-х років, натхнений золотою ерою знакових аніме. >> Стильний швидкісний аркадний бойовик, дії в якому розгортаються на 9 унікальних рівнях, що охоплюють Сонячну систему. >> Неймовірні повітряно-акробатичні маневри в поєднанні з величезним набором видів зброї. >> Розгалужений сюжет із кількома кінцівками. >> Вибирайте між стандартним аркадним ігровим режимом і розблоковуваним roguelite, в яких виклики й нагороди ще більші. >> Підберіть для свого судна один із понад 100 варіантів забарвлення, а також 24 значків із різними комбінаціями кольорів і стилів. >> Скомпонуйте власне спорядження з понад 40 форм судна й 40 видів зброї різного класу, які можна розблоковувати й удосконалювати. >> З оригінальним саундтреком від відомого дуету саунд-дизайнерів відеоігор Fat Bard, додатковою музикою від Rinn й оригінальною вступною темою з приголомшливим вокалом від J-Pop виконавиці Itoki Hana. >> Розблоковувані додаткові елементи, відзнаки й багато іншого. >> Кілька рівнів складності для гравців із різними навичками.