Hello Engineer
Застрягли в таємничому парку розваг, створеному вашим лячним Сусідом? Дайте волю своїй креативності та інженерним навичкам — стрибайте у свою машину і готуйтеся до битви із загрозливими темними таємницями, щоб утекти. Hello Engineer — це одно- та багатокористувацька гра з будівництва механізмів, дії якої відбуваються в дивному парку розваг! Будуйте неймовірні машини з деталей із брухту, змагайтеся з лячним Сусідом та його злобними ботами, а також долайте складнощі завдяки вашим креативним навичкам рішення проблем. Приєднуйтеся до трьох друзів і катайтеся, літайте і стрибайте на шляху до перемоги! Пора довести, що місцеві винахідники — це сила, якою не варто зневажати в епічних битвах механізмів! Будівництво - Для креативних: у Hello Engineer використовуйте деталі рам, шестерні, двигуни, колеса, зброю та навіть реактивні двигуни з металобрухту парку розваг, щоб створювати різноманітні механізми для своїх потреб, які постійно змінюються. - Для досвідчених інженерів: є кілька передових можливостей, наприклад електричні ланцюги та смарт-модулі, які дозволяють будувати самохідні механізми або механічних істот. Час виводити свої навички на наступний рівень. - Ваша креативність — головний компонент: для виконання завдань немає чітких умов. Цей світ інженерної справи та винаходів — ідеальне місце для вашої уяви та створення унікальних механізмів. Якщо будь-яка машина досягає цілі, то ваш дизайн був успішний! Багатокористувацька гра для 4 гравців: - У вас забагато рухомих частин і вам потрібно більше рук, щоб керувати цими частинами? Просто додайте більше панелей управління та насолоджуйтеся поїздкою з іншими членами екіпажу! - Створили найамбітніший і найскладнішій дизайн? Об'єднуйтеся з друзями! - Ділитися кресленнями — ефективний спосіб постійно покращувати механізми і втілювати в життя нові ідеї. - Працюйте разом, щоб створити найголовнішу машину, і дізнайтеся, які унікальні дизайни ви зможете створити в команді. Ігрові режими - Режим сюжету: працюйте самостійно або з друзями, проходьте завдання та пазли, використовуючи механізми, створені власноруч. Покращуйте свої створіння, щоб перемагати в надскладних битвах із босами! - Режим пісочниці: створіть пісочницю та будуйте без обмежень. Створюйте найголовніші механізми своїх мрій!