Bright Side: Riddles and Puzzles
Хто бреше? Хто виживе? Який шлях безпечний? Дивіться незвичайні історії та розгадуйте хитромудрі загадки з друзями або самостійно. Розвивайте своє творче мислення та зробіть свій вільний час цікавішим. Аналізуйте інформацію, звертайте увагу на деталі та приймайте швидкі рішення, адже у вас не так багато часу на роздуми. Змагайтеся з родиною або друзями, наберіть якомога більше балів і станьте майстром розгадування загадок!