Mutant Football League - Complete Bundle
Це повний набір, який включає всю колекцію Mutant Football League та ваш квиток на чудову, веселу і жорстку пародію на професійний американський футбол. Футбольна феєрія в аркадному стилі 7 на 7, де кровожерливі гравці-суперзірки виходять на поле, щоб битися в найжорстокішій грі, яка коли-небудь існувала! Включає оновлені склади команд і рейтинги гравців на початок сезону 2023! Режим Династії Станьте Головним тренером та Головним мененджером команди у цій подорожі для одного гравця. Перетворіть купу неперевірених новачків у неймовірних зірок, вигравши декілька Mayhem Bowl протягом кількох сезонів та закарбуйте своє ім’я та назву вашого клубу як наступна династія в історії MFL. На шляху до слави вас чекає: багатосезонний ігровий процес, обмін гравцями, накопичення ігрового досвіду та прокачка гравцв, керування бюджетом команди, створюйте власну стратегію з різноманітних тактичних схем та наймайте вільних агентів. 8 видів гравців Люті перевертні, породжені пеклом демони, хитрі скелети-мертвоголовці, броньовані бот-бійці, кіборги-мутанти, інопланетні прибульці-злочинці або люди-мутанти чи навіть жахливі орки, тут усі володіють особливими навичками, здібностями та рисами. Багатокористувацький режим Незалежно від того чи ви віддаєте перевагу онлайн-битвам із двома гравцями чи місцевим розбіркам за одним присторєм, Mutant Football League пропонує обидва варіанти. Ви можете змагатися з друзями або об’єднати зусилля, щоб розгромити супротивників. Унікальні команди та стадіони Обирайте з 36 команд, включаючи Karcass City Creeps, Killadelphia Evils і Blitzburgh Steelheads, усі з унікальними полями, які пропонують безліч смертоносних перешкод, зокрема протипіхотні міни, капкани, вогнища, токсичні рови та пилки. Брудні комбінації Забрудніть руки, щоб взяти гору. Підкуп судді, кидання бомб або раптовий натиск з дробовиком чи бензопилою - всі засоби в нагоді, коли справа доходить до сіяння хаосу серед нічого не підозрюючих оппоентів. Спортивний коментатор зали слави Легендарний коментатор із NBA Jam та NFL Blitz - Тім Кіцроу створує незабутню атмосферу у кожному матчі та розіграші.