Megaton Rainfall
Megaton Rainfall - це супергеройська гра від першої особи. Під час вторгення прибульців в наш світ ти маєш боротися з ними сам на сам. Знайди зброю масового знищення на надзвуковій швидкості навколо Землі, яка представлена в її реальних розмірах з методично створеними містами. Потім знищуй ворожі пристрої своїми смертельними пострілами. Будь обережним - оминай людські будівлі! Бо ти настільки могутній, що можеш лишити за собою купу зруйнованих будівель, якщо втратиш ціль! Відчуй нечувану досі свободу пересування, пролітаючи між будівлями, злолай звуковий бар'єр та розганяйся до надзвичайної швидкості. А потім піднімися над атмосферою, облети навколо Землі за кілька секунд та приготуйся до наступної битви. Megaton Rainfall - це ідеальна гра для супергероя!