Trash is Fun
Вирушайте в незабутню подорож навколо світу в еко-пригоді, спеціально розробленій для 1-4 гравців із кооперативною підтримкою. Ви будете грати за різних мутованих тварин: качку, сову, білку, їжака та ін. Після апокаліпсису через глобальне потепління герої зрозуміли, що для виживання їм доведеться зібратися в команду, щоб сортувати та переробляти сміття. «Trash is Fun» пропонує захоплюючу графіку, яка поєднує тему пост-апокаліпсису з яскравим стилізованим стилем. Саундтрек із поєднанням електронних ритмів і звуків навколишнього середовища покращує загальне враження, занурюючи вас глибше в пост-апокаліптичний всесвіт. Крім розваг, гра має на меті надихнути на реальні дії. Завдяки підказкам у грі та цікавим фактам гравці дізнаються про відповідальне поводження з відходами, створюючи позитивний вплив як у світі ігор, так і за його межами. Приєднуйтесь до руху, і давайте разом перетворимо сміття на щось корисне розважаючись у «Trash is Fun»!