Metal: Hellsinger (Xbox One)
Напівлюдина-напівдемон, одержимий ідеєю помсти. Станьте Невідомим та пройдіть через найглибші та найтемніші закутки пекла. Знищте легіони демонів, позбудьтесь їх лідерів та підготуйтесь до легендарної зустрічі з самою Червоню суддєю. Кожна легенда має свою пісню. Ваша — пісня металу, помсти та тотального знищення. Знищення в такт Metal: Hellsinger — це ритм-гра, яка побудована на знищенні противників у такт музиці. Чим чіткіше ви будете попадати в такт, тим швидшою стане музика і тим більше знищення ви принесете в цей світ. Демонічній арсенал Знищте легіони демонів мечем з черепами або різноманітними смертоносними пушками. Кожна зброя відкриває доступ до своїх навичок, таких як «Вбивця воронів» або «Велике прощання» Кампанія та Випробування Зіграйте в епічну історію, озвучену прославленим актором Троєм Бейкером. Розблокуйте особливі змагання і завоюйте перше місце у турнірі, щоб вписати своє ім'я в історію та списки найкращих. Через вогонь, лід та божевілля Те, що ми знаємо як «Пекло», насправді є об’єднанням тисяч планів пекла, кожен з яких вражає своїми унікальними жахами та диявольщиною. Щоб перемогти Червону суддю, вам доведеться пройти через всі можливі перешкоди, від льодового Воука до божевільного світу Стигії. Від головних дизайнерів Battlefield: Bad Company 2 Metal: Hellsinger була створена досвідченою командою The Outsiders та є улюбленим проектом Девіда Гольдфарба, гейм-директора Payday 2 та головного дизайнера Battlefield 3 та Battlefield: Bad Company 2. Оригінальний рок-саундтрек Кожен трек був створений спеціально для гри зусиллями композиторів Two Feathers та голосами ікон рок-музики, такими як Serj Tankian (System of a Down), Randy Blythe (Lamb of God), Alissa White-Gluz (Arch Enemy) та іншими! Закон DMCA й інформація про авторські права: Ми повністю володіємо піснями, оскільки вони спеціально написані, спродюсовані і виконані для гри. Зі свого боку ми зробили усе необхідне, щоб вберегти вас від скарг на їх публічне використання.