Stellaris: Starter Edition
Галактична пригода разом зі Stellaris: Starter Edition Курс на зірки та вперед на зустріч незвіданому! Stellaris: Starter Edition допоможе зорієнтуватися у всесвіті Stellaris завдяки інструментам для дослідження, розширення та завоювання. Побудуйте власну міжзоряну імперію! У цьому наборі ви знайдете найкращий контент, що забезпечить успіх на зоряних просторах. Містить: Stellaris: Utopia Розкрийте весь потенціал своєї імперії за допомогою цього оновлення, присвяченого еволюції суспільства. Неважливо, будуєте ви грандіозні споруди або підноситесь на вищий рівень буття, Utopia допоможе створити майбутнє, яке буде таким яскравим, як самі зірки. - Очольте вулик — суспільство, що живе як єдиний організм - Побудуйте структури, які змінять вигляд галактики: - біологічне панування, розширення кібернетичних можливостей, синтетична еволюція чи пробудження псіоніки - Підтримуйте гармонію чи контролюйте розвиток імперії Stellaris: Synthetic Dawn Story Pack Очольте Імперію Машин і змініть галактику на власний розсуд. Чи вдасться примирити свої механічні витвори, чи зростання штучного життя покладе край органіці? - Грайте за Імперію Машин із унікальною механікою - Познайомтеся з історією повстання синтетиків - Дізнайтеся про нові завдання, пов’язані з розвитком ШІ Stellaris: Galaxy Edition Upgrade Pack Розширте можливості базової гри завдяки ексклюзивним доповненням. У цьому оновленні ви отримаєте безліч матеріалів, як усередині гри, так і поза нею. - Ексклюзивні косметичні елементи та матеріали - Цифровий саундтрек та артбук для повного занурення у всесвіт - Колекція закулісних подробиць - Розпочинайте подорож The Stellaris: Starter Edition стане вашою перепусткою у всесвіт, сповнений нескінченних можливостей. Байдуже чи ви гравець-початківець, чи досвідчений стратег, ці оновлення допоможуть орієнтуватися в космосі, розвивати власну імперію і, можливо, навіть підкорити галактику.