Monster Hunter Rise + Sunbreak Deluxe
Зустрічайте Monster Hunter Rise та масштабне доповнення Monster Hunter Rise: Sunbreak в одному зручному наборі! Містить: — Monster Hunter Rise (повна гра) — Monster Hunter Rise: Sunbreak (доповнення) - Monster Hunter Rise Deluxe Kit - "Kamurai" Hunter layered armor set - “Shuriken Collar” Palamute layered armor piece - “Fish Collar” Palico layered armor piece - 4 gestures (jumping) - Samurai Pose Set - Kabuki face paint - “Izuchi Tail” hairstyle - Monster Hunter Rise: Sunbreak Deluxe Kit -"Dragonsbane" hunter layered armor set - "Hound" Palamute layered armor set - "Devout" Palico layered armor set - 4 gestures (aiming) - Fight Pose Set - "Elegant Eyes" makeup - "Fluffy Curls" hairstyle Відчуйте захват від полювання! Новий стиль полювання з динамічним тривимірним рухом. Досліджуйте нові території і боріться із жахливими монстрами. Динамічний стиль полювання дасть змогу вільно пересуватися. У Monster Hunter Rise та доповненні Monster Hunter Rise: Sunbreak на вас чекає захоплююче полювання. — Про Monster Hunter Rise Полюйте на небачених раніше монстрів і насолоджуйтесь новими ігровими можливостями, такими як Wirebug та супутник Palamute. — Про Monster Hunter Rise: Sunbreak (доповнення) Світ Monster Hunter Rise стає більш насиченим завдяки цьому масштабному доповненню, де на вас чекають нові монстри та локації. Примітка. Monster Hunter Rise та Monster Hunter Rise: Sunbreak можна придбати окремо. Будьте уважні, щоб не придбати щось повторно.