The Wandering Village SGD23
Gizemli bitkilerin tüm gezegene yayıldığı ve büyüdükçe zehirli sporlar yaydığı bir dünyada hayatta kalanlardan küçük bir grup Onbu adını verdikleri dolaşan ve dev bir yaratığın sırtına sığındı. Onların lideri olun, yerleşkelerini büyütün ve sizi çevreleyen bu tehlikeli ama yine de güzel post-apokaliptik dünyada hayatta kalmak için yaratıkla simbiyotik bir ilişki oluşturun. Köyünüzü inşa edin Çalışan bir köy hayatta kalmanın temelidir. Onbu'nun sırtında yerleşkenizi inşa edin ve genişletin. Kısıtlı alanı mümkün olan en verimli şekilde kullanmak için üretim zincirlerini planlayıp optimize edin. Her zorluğun üstesinden gelebilecek bir toplum oluşturun. Yaratığın sırtında yaşayın Başka bir organizmanın sırtında yaşamanın kendi zorlukları vardır. Onbu ile simbiyotik bir ilişki kurup bağınızı güçlendirip karşılıklı güven sayesinde mi hayatta kalacaksınız? Yoksa sadece kendi köylülerinizin yaşamını düşünüp bir parazit mi olacaksınız? Seçim sizin. Farklı biyomlar keşfedin Her birinin kendi iklim bölgeleri, fırsatları ve tehditleri olan birçok farklı biyomdan geçerken sürekli olarak köyünüzü adapte edin. Çevrenizi keşfedin, nadir kaynaklar ve antik eserler toplamak için keşif görevleri başlatın. Yeni teknolojiler araştırın Eski dünyanın kalıntıları unutulmuş bilgiler içeriyor, ve köylüleriniz bu bilgileri tekrar açığa çıkarabilir. Bu teknolojileri bulup araştırın, ama ilerlemenin hem iyi hem de kötü olabileceğini göz önünde bulundurun. Hayatta kalın Zehirli sporlara, merhametsiz hava durumlarına, kan emici parazitlere ve daha birçok zorluğa rağmen her şey üst üste gelse bile hem köylülerinizin hem de Onbu'nuzun hayatta kalmasını sağlayın.