Shadow Labyrinth Ön Siparşi
Shadow Labyrinth için hemen ön sipariş ver ve aşağıdaki içeriklere sahip ol: - Original Arcade SFX DLC Orijinal PAC-MAN arcade seslerini bu gizemli ve yabancı dünyaya taşı. Bu DLC, MINI-PUCK oyunundaki sesleri klasik arcade PAC-MAN sesleriyle değiştiriyor. *Bu ayarı Seçenekler menüsünden değiştirebilirsin. *Bonus ilerleyen bir tarihte verilebilir. Shadow Labyrinth, klasik PAC-MAN'e alternatif bir yorum getiren ve ezber bozan bir 2B aksiyon platform oyunudur. Geçmiş savaşların kalıntılarıyla dolu gizemli bir gezegende, PUCK adlı uçan sarı küre tarafından uyandırılan Swordsman No. 8 olarak artık bu kürenin emellerine alet olacaksın. Hayatta kalmak için pek çok sırrı açığa çıkaracak, düşmanlarını tüketecek, gerçek amacını benimseyecek ve av iken avcıya dönüşeceksin. Sırlarla Dolu Bir Dünyayı Keşfet Çok uzun zaman önce başlayan kadim bir galaksiler arası savaşın kalıntılarını araştır, yeni güçler ve yetenekler keşfet. Bu güçleri kullanarak bu yabancı dünyada gez, tehlikeli yaratıklarla ve evrim geçirmiş canavarlarla savaş. Üstün Bir Avcı Ol Akıcı dövüş mekaniklerinde ustalaş, güçlü becerileri kullan ve kendi oyun tarzını oluştur. Düşmanlarını yok edip av iken avcıya dönüş, rakiplerinin ayağını kaydırmak için farklı oyun tarzlarını birleştir. Gerçek Amacını Keşfet PUCK ile el ele verip esrarengiz, labirent gibi bir dünyaya adım at. Bu dünyaya neden geldiğini, PUCK'ın ne istediğini ve neden seni seçtiğini öğrenmeye hazır mısın?