Resident Evil 7 Teaser: Beginning Hour
Terk edilmiş bir çiftlik evinde yalnız başınıza uyanıyorsunuz. Gün ışığı giderek kayboluyor. Bir çıkış yolu bulmalısınız. Beş duyuya birden hitap eden, insanı içine çeken heyecan dolu bir korku deneyimi. "İzole Görünüme" geçişle oyuncu perspektifinden görüntü sağlayan ve teknoloji harikası RE Motoruyla fotoğraf gerçekliğinde grafikler sunan bu eksiksiz model, korkutucu hayatta kalma serüvenine yeni bir soluk getiriyor. Ürkütücü bir dünyaya adım atın ve hayatta kalın. Uyarı: Korku ve şiddet sahneleri içerir. İçerik çocuklar için uygun olmayabilir. Daha zengin, daha aydınlık renkler için HDR desteği.* *HDR işlveselliği, destekli oyunlar ve televizyonlarla bilrikte kullanıldığında Xbox One S'de mevcuttur.