Pac-Man Championship Edition'ın merakla beklenen devamı! Klasik oyunun, gözlerini yuvalarından fırlatacak 3D grafikler ve müthiş görseller ile gelen yeni sürümü labirentler içinde kovalama ve yutma keyfini yeni bir boyuta taşıyor! Maksimum yutma için dört taneye kadar hayalet treni yapabilirsin! Yeni modlar arasında, hızlı kaçan meyveler, büyük kötü patronlar, yeniden düzenlenen tuhaf kurallar ve çok daha fazlasıyla birlikte gelen Puan Yarışı ve Macera modu bulunuyor!