Genç Mutant Ninja Kaplumbağalar
Yaşasın! Genç mutant ninja kaplumbağalar, bu harika DLC'de Minecraft'a geldi. Zorlu düşmanları alt etmek için dört kaplumbağadan biri olarak oynayın, New York'u Shredder'dan kurtarın ve tüm pizzaları yiyin!