Dr. Seuss
Sallantılı bir dünyada uyanıp Şapkadaki Kedi, Lorax ve Ah, Gideceğiniz Tüm O Bloklu Yerler! maceralarını yepyeni 8-bitle deneyimlemek için bu üç yola girin. Bir parkur bulmacasını çözmeye çalışın, kaçış odası tarzı bir görevi halledin ve devasa bir labirentte ilerleyin!