Dünya Savaşçısı
57Digital'in Capcom onaylı bu dış görünüş paketi ile Hadoken'de ustalaşın ve karanlık Hado'yu fethedin! Ryu, Ken, Chun-Li ve daha fazlasını içeren 35 klasik dünya savaşçısı ve dövüşçüsü arasından karakterinizi seçin.