Disney Macera Dünyaları
Bu benzersiz harita ile altı klasik Disney öyküsünün büyülü dünyasına adım atın. Alaaddin'in dünyasını ve Küçük Deniz Kızı'nın denizini keşfedin. Pamuk Prenses'e yardım edin veya Harikalar Diyarı'nda Alice ile bir yolculuğa çıkın. Hatta savanda Simba ile tanışabilir veya Güzel ve Çirkin ile kalelerinde yemek yiyebilirsiniz!