"Üçüncü gözünü açık tut." Konuş, cemaatin seni dinliyor. Bu tarikat temalı paket ile karizman tavan yapacak. İçeriği: - Tam takım kıyafet öğeleri. - Araç boyaları. - Özel silah görünümleri. - RC cihazları için çıkartmalar. Kilidi açılan öğeleri herhangi bir hacker alanındaki Gardrop, Tamirhane veya 3D yazıcı gibi ilgili noktalardan alabilirsin.