Steep X Games Gold Edition
Bu nihayi Steep deneyiminde sen de piste in ve tüm ilgiyi üzerinde topla! Alpler'in ve Alaska'nın muazzam açık dünyasında süzül, 8 ayrı ekstrem sporda ustalaş ve efsanevi kış sporları mücadelesi X Games'te altın madalya için yarış! Steep X Games Gold Edition içeriğinde Steep ana oyun, 1. yıl Sezon Kartı ve X Games Kartı bulunuyor. Karla kaplı zirveler, yamaçlar ve muazzam gökyüzü altında dağ açık dünyasını keşfet, arkadaşlarınla yan yana kay ve farklı sporları birleştirerek müthiş akrobatik hareketler sergile. Yaratıcılığını konuşturup yeteneklerini geliştirerek çılgın figür ve hareketlere imza at ve X Games'te serbest stil yıldızı ol. Roket Kanat, 90'lar temalı kayak ve snowbord modu ve muazzam kişiselleştirme seçenekleri de dahil, adrenalin ve eğlence yüklü çok çeşitli ilave içeriklerin de keyfini çıkar.