"SAMURAI WARRIORS" Costume - Nobunaga Oda
Nobunaga Oda için bir kostüm eklendi. Her savaş meydanına taze bir soluk kazandıran yeni ve eşi benzeri olmayan bir kostümün keyfine varın! ■İçerik "SAMURAI WARRIORS" Costume - Nobunaga Oda ■Nasıl kullanılır Kostümler, "Musou Mode" ya da "Citadel Mode"un "Select Character" ekranından "Change Costume" seçilerek değiştirilebilir. Not: Bu, ücretsiz indirilebilen bir Sınırlı Süreli Bonus'tur. 24 Haziran 2021 - 9 Ağustos 2021 tarihleri arasında geçerlidir.