Extinction: Jackal Invasion
Karada konuşlanan korkunç Ravenii minyonları her yandan saldırırken Çakal sürüleriyle mücadele edin. Bu eklenti “Days of Dolorum” Sezon Bileti’nin bir parçası olarak da eklenmiştir. Bu ek içeriğin satın alınabilmesi için Extinction oyununa sahip olmak gerekir.