Zombie Army 4: WW1 Josiah Outfit
1. Dünya Savaşı üniformalarını giymiş Josiah olarak oyna! Josiah’ın geçmişi gizemli, gençken Birinci Dünya Savaşı’na katıldığını biliyoruz, forması da bunun ispatı. O zamanki görevinden geriye de sadece bu paçavralar kalmış, o günlerini unutmaya çalışsa da bunları atamamış. Bu pakette bir karakter kostümü ve iki miğfer çeşidi bulunuyor.