Zombie Army 4: Toxic Hazard Weapon Skins
Böylesi bir görünüm, yanında bir tehlike uyarısıyla gelmeli! Bu silah görünümleriyle beraber silahına dehşet verici zehirli bir parlaklık uygula*. *Görünümler temel oyundaki tüm silahlarda kullanılabilir ve DLC silahlarla uyumlu değildir.